کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعطای گواهینامه امنیت به ۳۵۰۰ شرکت فناوری اطلاعات

فناوری
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛ اولین پروانه فعالیت نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات تحت نظارت سازمان فناوری اطلاعات به ۵ اپراتور بومی در زمینه خدمات مشاوره و آموزش اعطا شد که براساس آن مقرر شد ظرف ۲ سال آینده ۳۵۰۰ شرکت فناوری گواهینامه امنیت دریافت کنند. صدور پروانه نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات با استناد به سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و مصوبه هیات دولت در تاریخ ۷ اسفندماه ۸۷ انجام شد که براساس آن به ۵ شرکت فعال در حوزه امنیت فناوری اطلاعات با توجه به احراز صلاحیت به عمل آمده اجازه داده شد تحت نظارت سازمان فناوری اطلاعات و براساس ضوابط اعطا و بهره برداری در ارائه خدمات مشاوره و آموزش سازمان مدیریت امنیت اطلاعات فعالیت کنند.

رئیس هیات مدیره سازمان فناوری اطلاعات امروز یکشنبه در مراسم اعطای نخستین پروانه فعالیت نظام ملی مدیریت امینت اطلاعات (نما) بر سرعت بخشیدن به روند فعالیت شرکتها برای دریافت گواهی نامه مدیریت امنیت اطلاعات – ISMS- تاکید کرد. علی حکیم جوادی با بیان اینکه چشم انداز و ماموریت نظام امنیت اطلاعات، براساس سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور”افتا” تشکیل شد و با توجه به سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات کشور تعریف شده است، ادامه داد: نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات کشور (نما) عامل پیشران در توسعه ملی مدیریت امینت اطلاعات، خلق کننده ارزش، فراهم کننده فرصتهای عادلانه برای فعالان حوزه مدیریت امینت اطلاعات، مرجع ترویج دانش مدیریت امنیت اطلاعات و مرجع اعتبار بخشی سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در منطقه جهت نیل به اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ خواهد بود.

وی ماموریت “مرکز نما” که وظیفه اش سیاستگذاری مدیریت، توسعه، اعتبار بخشی مدیریت امنیت اطلاعات با نگرش ملی دانست و تصریح کرد: ارکان نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات پیش تر تدوین و مورد تایید قرارگرفته و براین اساس شورای سیاستگذاری و راهبری “نما” نیز مشخص شده است.

حکیم جوادی با بیان اینکه خدمات مرکز نما از سوی مدیریت مرکز اعتبار بخشی به ارکان دیگر نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات تعیین شده است، گفت: ارائه، ثبت و صدور گواهی انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات ISMS، ارائه پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات در زمینه آموزش، ارائه پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات در زمینه مشاوره پیاده سازی، ارائه پروانه فعالیت در نظام مدیریت امنیت اطلاعات در زمینه ممیزی و صدور گواهی از جمله خدمات مرکز نما است. همچنین وی عنوان نمود در ارتباط با دغدغه های پیشروی کشور در حوزه امنیت با بیان اینکه امنیت در فضای فناوری اطلاعات از دغدغه های کشورهای زیادی است که در این راستا سرمایه گذاریهای بسیاری برای آن صرف می شود، حجم بازار این خدمات در کشور را برای ۳۵۰۰ شرکت و مجموعه عنوان کرد و گفت: این میزان به مرور افزایش می یابد.

حکیم جوادی درباره زمان بندی دریافت گواهینامه ISMS نیز با تاکید برسرعت عمل در اجرای آن گفت: در تلاش هستیم ظرف دو سال آینده به تعداد ۳۵۰۰ شرکت هدف، گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات اعطا کنیم. با بررسی صلاحیت شرکت‌ های متقاضی فعالیت در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات امروز به شرکت های خصوصی امن افزار گستر شریف، امن پردازان کویر، پرورش داده ها و نوآوران ارتباطات دوران پروانه خدمات مشاوره و به شرکت پایه ریزان راهکار فراگیر، پروانه خدمات آموزشی اعطا کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8846 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/11 تعداد مشاهده: 2393
سافت گذر